PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS

Galioja nuo 2020 m. gegužės 1 d.
1. BENDROSIOS SĄLYGOS

1.1. Paslaugas teikia www.vizitines24.lt/kontaktai puslapyje nurodytas Juridinis asmuo, tolia vadinamas Vykdytoju.
1.2. Vykdytojo veikla vykdoma ir tvarkoma pagal galiojančius LR įstatymus ir teisės aktų reikalavimus.

2. PASLAUGŲ UŽSAKYMAS, APMOKĖJIMAS

2.1. Užsakymai priimami kontaktuose nurodytais telefono numeriais, tame tarpe SMS žinute ar per Viber, el. paštu. Užsakymas tvirtinamas, kai Užsakovas gauna patvirtinimą iš mūsų telefonu, sms žinute ar el. paštu.
2.2. Užsakyme Užsakovui būtina nurodyti: rekvizitus (fizinio asmens vardas, pavardė, kontaktai arba juridinio asmens rekvizitai), Užsakovo atstovo kontaktus.
2.2.1. Vizitinių kortelių užsakymui Užsakovui būtina nurodyti: užsakomų vizitinių kortelių skaičių, pasirinkti popierių, spalvotumą (vienpusės ar dvipusės), nurodyti kitus pageidavimus, jeigu tokie yra.
2.2.2. Vizitinių kortelių maketo užsakymui būtina nurodyti visą reikalingą informaciją, kuri turi būti pavaizduota vizitinėje kortelėje (tekstai, logotipas, nuotraukos ir pan.), nurodyti kitus pageidavimus, jeigu tokie yra.
2.2.3. Kitų darbų užsakymo darbų eiga derinama individualiai.
2.3. Užsakovai, nesudarę Paslaugų teikimo Sutarties po Užsakymo pateikimo gauna išankstinę sąskaitą-faktūrą.
2.4. Apmokėjimo būdai nesudarusiems neterminuotos paslaugų teikimo sutarties: banko pervedimas į Vykdytojo sąskaitą prieš naudojantis paslaugomis arba grynais vietoje prieš Užsakymo teikimą.
2.5. Pasirinkus bankinį apmokėjimą, jis turi būti atliktas prieš Vykdytojui pradedant darbus. Būtina pateikti Vykdytojui apmokėjimo patvirtinantį dokumentą (banko kvitas, išrašas). Neapmokėjus išankstinę sąskaitą faktūrą, paslaugos neteikiamos, Užsakymas anuliuojamas. Vykdytojas turi patvirtinti apmokėtą užsakymą.
2.6. Užsakovas, užsakęs vizitinių kortelių maketavimo, paruošimo spaudai paslaugas turi patvirtinti Vykdytojo pateiktą (-us) maketą (-us).
2.7. Po Užsakymo pateikimo ir Užsakovo patvirtinimo, pretenzijos už Užsakymo tūrinį nepriimamos.
2.8. Už užsakytas ir apmokėtas paslaugas pinigai nėra grąžinami.
2.9. Pagal Vykdytojo galimybę Užsakovas gali užsakyti papildomas paslaugas. Papildomi, nenumatyti darbai suderinami individualiai ir apmokestinami pagal atskirą susitarimą su Užsakovu ir pagal Vykdytojo galiojančius tarifus. Užsakovas yra informuotas, kad papildomi darbai gali atidėti bendrus atlikimo terminus.

3. UŽSAKYMŲ VYKDYMO TERMINAI

3.1. Standartiniai, nesudėtingi spaudos darbų užsakymai vykdomi iki 5 darbo dienų.
3.2. Skubūs spaudos darbai vykdomi per 1-24 val.
3.3. Jeigu užsakomas paslaugų kompleksas - vizitinių kortelių maketavimas ir vizitinių kortelių spauda skubos tvarka, šios paslaugos bendras atlikimo terminas yra iki 2-24 val.
3.4. Standartiniai vizitinės kortelės maketavimo darbai vykdomi iki 3 darbo dienų.
3.5. Visi darbų atlikimo terminai Suderinami su Užsakovu individualiai Užsakymo pateikimo metu.
3.6. Apie atliktą užsakymą Užsakovas informuojamas telefonu, el. paštu arba SMS, Viber žinute.

4. MAKETAVIMAS

4.1. Standartinis vienpusės vizitinės kortelės maketas apima:
4.1.1. Užsakovo pateiktas Logotipo talpinimas.
4.1.2. Užsakovo pateiktos nuotraukos, grafiniai elementai iki 2 vnt.
4.1.3. Tekstas, rekvizitai (iki 5 sakinių).
4.1.4. Vizitinės kortelės maketo paruošimas spaudai.
4.1.5. Viena nemokama nuotrauka su autorinėmis teisėmis pagal Vykdytojo nuožiūrą.
4.2. Dvipusės standartinės vizitinės kortelės kainai taikoma dviguba vienpusės vizitinės kortelės kaina.
4.3. Visų kitų maketavimo darbų, permaketavimo darbų kaina ir terminas derinamas individualiai, jų kaina yra nuo 25 (dvidešimt penki) Eur/val.
4.4. Į maketavimo paslaugų kainą nėra įskaičiuoti papildomi darbai: mokamos nuotraukos su autorinėmis teisėmis (stock), tekstų rašymas, sudarymas, korektūra, vertimai ir kiti darbai.
4.5. Užsakovas turi teisę susipažinti su Vykdytojo atliktais maketavimo darbais, naudojama stilistika nuotoliniu būdu arba Vykdytojo biure prieš užsakant maketavimo darbus, pasirinkti konkretų dizainerį darbams atlikti.

5. SPAUDA

5.1. Popierius
5.1.1. Užsakant spaudos darbus, Vykdytojas praneša ir pasiūlo Užsakovui spaudos popierių, nurodant jo charakteristiką.
5.1.2. Užsakovas turi teisę susipažinti su naudojamu popieriumi, gatavais spaudos darbų pavyzdžiais Vykdytojo biure prieš užsakant spaudos darbus, pasirinkti konkretų popieriaus rūšį. Vėliau pretenzijos nėra priimamos.
5.1.3. Užsakovas susipažino, kad naudojamas popierius ir papildomi darbai (tokie kaip ploteriavimas, laminavimas ir kt.) gali turėti įtaką galutinei spaudos paslaugų kainai. Šios paslaugos ir naudojamas popierius suderiname Užsakymo pateikimo metu.
5.2. Vykdytojas neatsako už spaudos kokybę tuo atveju, jeigu Užsakovas pasirinko, pateikė nekokybiškas nuotraukas, maketus; kurių kokybės ir raiškos neužtenka tinkamam spaudos rezultatui.

6. PRISTATYMAS IR SIUNTIMAS

6.1. Pristatymo ir siuntimo paslaugos teikiamos pagal galimybę ir už papildomą mokestį, tame tarpe už įpakavimo medžiagas. Mokesčiai su Užsakovu nustatomi individualiai.
6.2. Siuntimo paslaugos vykdomos pasitelkiant siuntų, kurjerių tarnybą arba per „Lietuvos paštą“. Siuntimas taip pat gali būti vykdomas į paštomatus.
6.3. Skubus tarpmiestinis siuntimas gali būti vykdomas per autobusų stoties siuntų tarnybą. Šiuo atvėju imamas papildomas mokestis už Vykdotojo atvykimą iki autobusų stoties siuntų skyriaus.
6.4. Atsakomybę už siuntų pristatymą neša siuntos tarnyba, Vykdytojas imasi visų priemonių saugiai įpakuoti siuntas prieš įteikiant jas siuntų tarnybai, kurjeriui, „Lietuvos paštui“.

6. KITOS SĄLYGOS

6.1. Vykdytojas turi teisę negrąžinti sumokėtos užsakymo sumos, jeigu Užsakovas nepasinaudojo paslaugomis per 6 mėnesius, kurias teikia paslaugų teikėjas ir neperspėjo apie tai iš anksto.
6.2. Vykdytojas turi teisę perduoti Užsakymo atlikimą Subrangovui (-ams), išanksto neinformuojant apie tai Užsakovą. Vykdytojas pilnai atsako už Užsakymo kokybę ir kontroliuoja pasitelktą Subragovą (-us).
6.3. Vykdytojui neturint galimybes įvykdyti Užsakytas paslaugas, Vykdytojas turi teisę pasamdyti subrangovus užsakymui atlikti, apie tai neįspėjus Užsakovą.
6.4. Užsakymo vykdymo metu Vykdytojas esant tam tikroms aplinkybėms privalo operatyviai informuoti Pirkėją apie atsiradusias priežastis ar trūkumus (techninius įrangos gedimus ir pan.), trukdančias tinkamai ir laiku įvykdyti susitarimo ir užsakymo sąlygas, tame tarpe ne dėl Vykdytojo kaltės. Atsižvelgiant i šias aplinkybes, Užsakovas privalo pratęsti darbų atlikimo ar trukumų pašalinimo terminą, o ne gavus Užsakovo pranešimo ar sutikimo, - Vykdytojas privalo sąžiningai ir rūpestingai įvykdyti užsakymą per papildomą protingą terminą. Kai darbų atlikimo terminas perkeliamas šiame punkte numatytais pagrindais, Užsakovas netenka teises reikalauti nuostolių atliginimo dėl termino praleidimo. Vykdytojas turi teisę savo nuožiūra perduoti visą ar dalį užsakymo atlikimo tretiesiems asmenims, tačiau visais atvejais Užsakovui už darbų kokybę atsako Vykdytojas.
6.5. Šalis atleidžiama nuo atsakomybės už paslaugų neįvykdymą, jeigu ji įrodo, kad paslauga neįvykdyta dėl aplinkybių, kurių ji negalėjo kontroliuoti bei protingai numatyti užsakymo sudarymo metu, ir kad negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui. Jeigu aplinkybė, dėl kurios neįmanoma įvykdyti Užsakyma yra laikina, tai šalis atleidžiama nuo atsakomybės tik tokiam laikotarpiui, kuris yra protingas atsižvelgiant į tos aplinkybės įtaką sutarties įvykdymui. Nenugalima jėga (force majeure) nelaikoma tai, kad sutarties šalis neturi reikiamų finansinių išteklių arba skolininko kontrahentai pažeidžia savo prievoles.
6.6. Akcijos ir nuolaidos nesumuojamos.
6.7. Vykdytojas neatsako už Užsakovo pateiktą medžiagą, informaciją ir jos tūrinį.
6.8. Nemokamai spaudos, reklamos užsakymai saugojami 30 dienų. Kiekviena sekanti užsakymo saugojimo diena apmokestinama 0,6% nuo užsakymo sumos. Atlikti spaudos darbai saugomi Vykdytojo biure ne ilgiau nei 6 mėn. ir vėliau sunaikinami.
6.9. Interneto tinklapių redagavimo ir sukūrimo, kitoms reklamos internete paslaugoms sudaroma atskira paslaugų teikimo sutartis.
6.10. Vykdytojas turi teisę savo internetinėje darbų galerijoje, socialiniuose tinkluose, viešai demonstruoti atliktų darbų atvaizdus, nuotraukas, maketą, darbų aprašyma, makete užmaskuojant asmeninius kontaktinius duomenys; taip pat paskelbti užsakovo logotipą, pavadinimą tarp Vykdytojo Užsakovų sąrašo el. erdvėje. Užsakovas turi teisę paprašyti pašalinti šią informaciją ir maketus iš viešos erdvės.

7. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

7.1. Vykdytojas Asmens duomenis tvarko, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu (toliau – ADTAĮ), kitais Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų teisinę apsaugą, o taip pat kompetentingų institucijų priimtais dokumentais, nustatytais reikalavimais bei teisėtais nurodymais.