Specialiai parinktu šriftu parašytas pavadinimas ar santrumpa


Norint panaudoti tokio tipo logotipą, įmonė turi turėti trumpą ir aiškų pavadinimą, kurį būtų lengva įsiminti. Ryškūs šio tipo logotipų pavyzdžiai yra Google, Coca Cola ir Visa. Kaip ir santrumpos atveju, būtina atidžiai reikia apsvarstyti teksto šriftą ir spalvų schemą. Atminkite: šrifto stilius turi atspindėti įmonės esmę ir būti lengvai skaitomas. Pavyzdžiui: įmonei, kuri parduoda gėles, reikia lengvo kursyvo, o statybų įmonei – griežto.


Šriftai logotipui

Užsisakyti



Grafiniai logotipai

Grafiniai logotipai yra skirstomi į tris kategorijas:

1. Ženklai ir simboliai:

Įmonės su tokio tipo simboliais neabejotinai yra žinomos visiems. Apple su įkandusiu obuoliu dešinėje, Twitter su skraidančiu mėlynu paukščiu. Kaip matote, gerai pagamintas logotipas gali perkelti įmonę į Olimpą ir padaryti ją viena sėkmingiausių pasaulyje. Tokiuose simboliuose yra gili prasmė ir idėja, leidžianti sukelti aiškias asociacijas su potencialiais klientais. Tačiau kuriant yra daug sunkumų. Pirma, jūs turite praleisti daug laiko kurdami. Antra, sunku pradėti verslą su nepažįstamu logotipu, klientai gali nesuprasti dizaino idėjos. Trečia, jūs turite būti tūkstantį ir vieną procentą tikri, kad toks logotipas veiks. Tik esant visiems trims komponentams, galite naudoti šį tipą.

Logotipų kūrimas simboliai
2. Abstrakcija:

Pagrindinis šio tipo logotipų skirtumas yra tas, kad vaizdas yra ne įprastas, o abstrakti geometrinė figūra. Kaip pavyzdį galime paminėti Nike, Mastercard, Pepsi ir daugelis kitų logotipų.

Tokius logotipus labai lengva sugalvoti, ir tai yra pagrindinis jų pliusas. Svarbiausia, kad jie perteiktų nuotaiką ir gerai atrodytų būsimame gaminyje. Taip pat verta paminėti, kad šis tipas puikiai tinka tarptautinėms įmonėms.

Jeigu gaminiai bus parduodami skirtingose pasaulio kampelyse, sunku sukurti vieną logotipą, kuris įvairiose šalyse keltų tas pačias emocijas. Paprasta piktograma, ji yra piktograma visuose žemynuose. Ir spalvos dažniausiai turi tą pačią reikšmę. Todėl, jei planuojate patekti į pasaulinę rinką, tai yra jūsų pasirinkimas.

Logotipų kūrimas abstrakcijos
3. Personažas:

Daugelis sporto komandų turi savo talismaną, kuris šoka per visas rungtynes, fotografuojasi su sirgaliais. Daugelis firmų nusprendė neatsilikti ir pradėjo kurti juokingus personažus, kurie linksmintų klientus reklamose ir šypsotųsi produkto pakuotėse. Prisiminkite pulkininką Sandersą iš KFC, besišypsantį iš mėsainių pakuotės, Mr. Proper – kuris visose reklamose pasirodo po ritmingos melodijos.

Šis tipas turi vieną didžiulį pliusą – tai tiesioginis bendravimas su publika ir teigiamų pirkėjų emocijų sukėlimas. Ir, žinoma, sukūrus tokį logotipą nereikės ilgai galvoti reklamą, nes pagrindinis personažas bus jau sukurtas.

Logotipų kūrimas su personažais

Mūsų portfolio



Emblema (Tekstas kartu su grafiniu simboliu)

Geriau iš karto pradėti nuo pasaulyje žinomų kompanijų pavyzdžių: Burger King, McDonald's. Tekstinis užrašas ir simbolinis (arba grafinis) vaizdas veikia kartu, sustiprindami ir papildydami vienas kito poveikį. Kartais įmonės keičia tekto pozicija, pavyzdžiui, spausdindamos vizitines korteles, ir tai neabejotinai yra pliusas. Sunku sugalvoti logotipą, kuris vienodai gerai atrodytų vizitinėse kortelėse, svetainėse ir didžiuliuose reklaminiuose baneriuose.

Dažniausiai tai yra logotipas, kuriame tekstas yra vaizdo viduje. Dauguma aukštųjų mokyklų turi būtent tokius logotipus. Ypač emblemas labai mėgsta automobilių įmonių savininkai.


Embleminių logotipų kūrimas

KAINOS

Logotipų kūrimo kaina priklauso nuo logotipo sudėtingumo, Užsakovo pageidavimų ir vizijos. Atnaujinimome logotipų sukūrimo pasiūlymus, dar daugiau eskizų už tą pačią kainą!

Logotipo kainos

Jūsų patogumui suteikiame nemokamą konsultaciją ir atsakome į visus rūpimus klausimus, o pigus logotipo kūrimas prasideda tik nuo € 150!